Post by gnawsobercypec on Feb 10, 2022 18:53:54 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Phone Case DIY ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Phone Case DIY IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkodgeneratornycklar ▞▞▞
▞▞▞ Phone Case DIY 2022 version ▞▞▞
iPhone models iPhone 6 iPhone 7 iPhone 8 iPhone 7 Plus iPhone 8 Plus iPhone X iPhone XS iPhone XS Max iPhone 6S Android models Coming soon iPhone models
Det är ett fantastiskt spel och allt är roligt och väldigt kreativt. Anledningen till att jag sätter tre stjärnor är för att mängden tillägg är onödig, du kommer att göra en liten bit och sedan finns det ett tillägg som bara är för många.
Det här spelet är roligt måste jag erkänna. Nåväl, SKULLE vara kul!! Det skulle vara en stor tidsmördare om det inte var så här glitchy eller laggy. Jag är på min surfplatta och den är så glitchy eftersom jag inte ens kan komma åt föna och dekorationerna. Sprayfärgen är liksom det enda jag kan göra och även det är så laggy Sammantaget skulle det här spelet förmodligen vara lämpligt för barn i alla åldrar. Är dock inte helt säker på annonserna. Jag tror att det här spelet har alldeles för många av dem, så ditt barn kan stöta på något.
Den är full av lägga till inte många bra färger men kul
DET ÄR DET VÄRSTA DET FINNS SÅ MÅNGA ANNONSER SOM GALEN VARJE OMGÅNG VAR TIO SEKUND. JAG REKOMMENDERAR INTE ALLS DESS ETT FRUKTANSVÄRT SPEL .(ノ•̀ o •́ )ノ ~ ┻━┻.
Det här spelet är fantastiskt. Jag gillar det här spelet så mycket. Men jag vill låsa upp ett klistermärke och jag måste titta på en video samtidigt som den är låst men jag tittade på en video och jag kan inte öppna mitt spel längre och jag ger en stjärna eller två för att hennes grafiska coola
det är ett roligt spel att spela när du är uttråkad och alla kan njuta av det, det är lite irriterande när du måste titta på annonser när du byter färg
Det är bra att spela om du gillar att göra konst och designa saker, det kan bli problematiskt och det finns en hel del tillägg
Jättebra
Phone Case DIY Simulation bmjk
Det här spelet är så roligt! Jag älskar att göra fodralen och plocka fram klistermärken! Det enda problemet är att det inte låter mig snurra nagellacket för att marmorera fodralet, det kommer alltid ut som ett cirkelmönster som ser superkonstigt ut. Samma sak händer på akrylnaglar. För övrigt är det ett fantastiskt spel! ☆🌹 Ha en trevlig dag Crazy Labs!🌹 ☆
Den är Bäst!
Riktigt häftigt och bra men slappna av brorsan
Hej jag gillar spelet MEN...... SÅ MÅNGA TILLGÅNG varje gång jag finska en uppgift kommer upp ett tillägg och det är sååå irriterande jag vet att jag kan stänga av wifi men jag vill göra vip-kunder och sedan vänder jag på ghe wifi och...... BOOM EN ADD KOMMER UPP OCH DET ÄR SÅ Tråkigt MED SÅ MÅNGA ADD riktigt bra spel även om jag älskar det förutom tilläggen
Case Chase
den har olämpliga annonser och mycket glitch också
den har många annonser så tråkiga
Ja, det här spelet var bra. Jag har det för två månader sedan, jag har tagit bort det men när jag försöker installera det igen kan jag inte och tillbaka till för två månader sedan loggade det så att jag inte ens kan öppna appen ibland... Så jag har gett den 2 stjärnor.
Jag gillar inte det här spelet det går sönder det låter mig verkligen inte sätta limmet på jag hatar det här spelet jag laddar aldrig ner det igen
Bra, men lite laggigt. Det fortsätter att krascha trots att det fungerade bra. På limmet låter det mig inte limma ordentligt. Sprayningen fungerar bra men torkningen fungerar inte eftersom den ALLTID kraschade Gör ditt spel mindre laggigt ✌️ Tack ❤️ Varför är du här fortfarande Okej bra Ha en riktigt dålig dag/eftermiddag/natt
Phone Cooler Mobile Phone Radiator Water-cooled ...
Jag älskar det men det är mycket reklam
Det är ett bra spel i sig men det finns många annonser.
How much do you love your phone? OK, we know. So how about you make it super pretty with some serious customization work?
Den innehåller design och pop den också!
trevligt spel men ett problem är att annonser bara fixar det annars vackert spel
bra men det är tråkigt att det är så mycket reklam
bruh wayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyåranan alltför många jag Barly kan spela spelet som bror de behöver också ta ut några lägga till folk nej ska spela dig spelet det är kul men till många lägger till
Ok så jag ska säga det här till spelet att det var ett fint och bra spel och coolt du kan dekorera telefonen den var fin och cool men den jag hatar det och får mig att krypa i ögonen. Ögat som om det finns en glitch på spelet som kundens ögon när det blinkar, slocknar ögonen varje gång yikes vad fan är det där Stange-spelet, men vilket spel är det här jag gillar inte ögonen som gjorde det här spelet plsss fixa det barnen kryper så fixa det.!!!!!!
bra spel för er och det glappade mycket.🐺 ❄️🐾🍓.
Vi hjälper dig att ladda ner och installera Phone Case DIY på din dator i 4 enkla steg.
Åh ja det ser så bra ut i annonserna men egentligen är det bara en jord av monster
Det som svarar när jag fortsätter att göra telefonfodralet med den sprayfärgen kommer det inte att göra det eftersom det fortsätter att stänga appen det blir irriterande
Annonser gör så mycket åt annonser
Det här spelet är egentligen ganska roligt ett tag tills du blir uttråkad av att titta på rygg mot rygg videor av samma sak och när alla videor har stannat i cirka 30 sekunder gör spelet att du tittar mer för att få färg eller nyckelringar. skulle inte rekommendera detta spel.
Det är ett riktigt roligt spel bra idé älskar några av designerna men designen men för många annonser innan jag ens slutade en av mina telefoner skickade det mig 3 annonser i en enda 1 inte där men inte särskilt bra för affärer om du frågar mig
Blackmoor 2: Action Platformer Märulimängud nob
Det här är så avkopplande att jag vill spela det hela dagen
Fantastiskt 😍 Jag älskar det, det finns så många färger och jag älskar hur du också kan anpassa din butik Jag älskar det här spelet 🌟
För många stinkande annonser!!
Phone Case DIY Simulation fjjj